Välkommen till oss! Alltid Fri frakt & 14 dagars öppet köp! Just nu 20% på hela sortimentet hela december ut kod: "DECEMBER2018" i kassan.

Vanliga Frågor

1. Varför blir vissa sidor på Engelska?

Vi använder en Internationell leverantör av e-handelsplattform där vi har översatt allt till Svenska och har missat vissa ord, sidor eller rader under översättningsarbetet.

    2. Är mina betalningar säkra?

    Ja, vi garanterar er en full säkerhet vid betalning. 
    Våra leverantörer av betallösning står för säkerheten.

    Ni är även säkrade med att få pengarna tillbaka om leverans inte sker inom 30 Dagar! 
    Samt om vi skulle gå i konkurs kommer alla pengar bli återbetalda av Betalleverantören.

    3. Varför kan det ta så lång tid innan jag får mina varor?

    Vi beställer direkt i från våra leverantörer och dom skickar varan direkt till dig som kund, på detta sätt slipper vi ha ett eget lager och kan på så vis hålla nere priserna ordentligt. Våra leverantörer finns i hela världen och frakten tar alltid mellan 1-30 dagar.

    Om man ångrar sig under tiden går det självklart att höra av sig till oss via kontaktformuläret!

    4. Vad har ni för leveransleverantör?

    Vi använder den leveransleverantör som våra leverantörer rekommenderar. Vi använder alltid det smidigaste och bästa för kunden. 

     

    5. Varför kommer inte mina varor samtidigt?

    Har du beställt flera varor så skickas dom ifrån olika leverantörer vilket gör att du inte kommer att få dom samtidigt. Men du kan alltid spåra varje vara för sig. 

    Om ni har flera frågor så är ni hjärtligt välkomna att höra av er via "Kontakta oss" i menyn. Alternativt via facebook messenger.  

     

    5. Kan jag handla hos er även om jag inte bor i Sverige?

    Vi skickar våra produkter över hela världen. Vi har en hel del kunder både i Norge och Danmark och Usa, så det går alldeless utmärkt att handla hos oss om du bor någon annanstans än Sverige. 

     

    6. Tull & Moms 

    Eftersom att alla våra varor skickas direkt ifrån våra leverantörer som befinner sig runtom i världen så kan det tillkomma moms & tullavgifter på din försändelse ca 75kr per vara. Du som kund står för eventuella extra kostnader som kan tillkomma. Vi hade kunnat importera alla varor själva och sedan sålt inom Sverige likt många andra företag men då skulle varje vara ha kostat mer än det dubbla eftersom vi då hade behövt baka in lager och personalkostnader i priset, därför är det lönsammare för våra kunder att betala vara + avgift än om vi hade importerat själva. 

     

    7. Förfallodatum Faktura (Klarna)?

    Börjar förfallodatumet närma sig på din faktura utan att du har mottagit dina varor så rekommenderar vi dig att PAUSA din faktura, då slipper du hålla koll på förfallodatumet, det skall heller inte kosta någonting extra att pausa fakturan. 

    Du kan pausa fakturan själv via Klarnas app eller hemsida. Du kan även kontakta Klarnas kundtjänst om du hellre vill det. 

     

    Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

    Klarna kundtjänst: 08 120 120 10

    ÖPPETTIDER FÖR KUNDSERVICE (KLARNA)

    Måndag - fredag 08:00 - 22:00
    Lördag - söndag 10:00 - 17:00
    Helgdagar Stängt

     

     

    8. Har ni något att göra med Wish?

    Nej, det har vi inte. De allra flesta kläder tillverkas i Kina, Kina står för merparten av all klädtillverkning i världen. Vi har alltså ingenting att göra med Wish utan vi använder helt separata och egna leverantörer.

     /Team Fitnesskläder